2013. január 21., hétfő

Hétfő


Teljes test SMR system.
Bemelegítés:
16,24 és2x16 kg-os súlyokkal swingek.
Katonai nyomás, alacsony volumen:
2x24 kg: 4x4 ismétlés 3 perces pihenőkkel. Ez új egyéni rekord. Alig hiszem el! A testsúlyom 61-62 kg. 
Kenneth Jay azt mondja, súlyváltásnál 2 kg-os tárcsát kössünk a súlyhoz. Mai napra kettő hétre ez fog történni, csak én az aljára szigszalagozom.
Húzódzkodás, alacsony volumen:
16 kg: 3x3 ismétlés 3 perces pihenőkkel.
Guggolás, súly fej fölött:
Alig bírtam felvenni a súlyt. Hát még megtartani. Az első sorozat 3 ismétlését érvénytelenítettem. Második sorozatra jobban összeszedtem magam. Így nagy nehezen összejött 3 szép ismétlés. Ezután befejeztem.
A következő blokk előtt nagyobbat pihentem. Elkészültek a tojások és a gyógynövény tea.
Swing:
48 kg: 2x10 ismétlés 30 s pihenővel.

Zeneajánló:
A napokban jelent meg a Helloween: Straight out of hell albuma. Voltak olyan kedvesek és ingyen feltették az egészet. A 8. szám - Wanna be god- elképesztő!!! Mostanában mindenki ezt hallgatja a környezetemben. :) 

Érdekesség:

Ma délután körmölés lesz. (A lovamnak...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...