2013. január 23., szerda

Szerda és az elmúlt napok


A hétfői edzés eléggé kiütött. Egész délelőtt ettem, utána meg jött az ebéd... Délután csak azért nem ettem, mert akkor - mostanság - kontrollált éhezés van. 
Délután késett a kovács, így lovagoltam. A körmölés alatt nem volt komoly probléma. 
A lovász mesélte, Á. lova -ahova most került- megtanult csengetni. 
Becsenget a ló aztán elmegy. Kimegy az Öreg. Sehol senki. Alig ér be megint csengetnek. Megint kimegy. Jól szétnéz. Sehol senki. Beér, megint csengetnek. Mondja az Asszony. Szólj már a kölykökre, hogy ne szórakozzanak. Kimegy. Hát ott áll a ló. 
Kedden nagyon éreztem a hétfői napot. Azért délelőtt letudtam az íjászatot - bal és jobb kézzel is. Délután pedig lovagoltam. 4-5 főből álló őz csapattal találkoztunk a bánya fölötti dombon. Mostanában termoszban viszek meleg teát. Jól esik lovaglás után. 
Szerda:
Nem éreztem toppon magam.
Szokásos edzés előtti procedúra után először katonai nyomásra került sor dupla 16 kg-al talppal felfelé. Úgy a 3. sorozattól ment jól. Az 5 sorozat alatt 5 ismétlés fölé nem mentem.
Aztán húzódzkodtam 7 kg-al, 3x5 ismétlés. Majd guggoltam dupla 16 kg-al 3x5 ismétlést - mindenütt 3 perceket pihentem, itt viszont 1 percet. Zárásként 10 swing a beasttel. 
Most esik a hó. Aminek örülök. Remélhetőleg megmarad csütörtökre is. Az a sárban csúszkálás a tanyán embertelen mindannyiunknak. 

Tegnap Andrea 16 kg-al hajtott végre egylábas guggolást. Péter pedig teljesítette a WKC tesztet és 850 pontot ért el. Gratulálok nekik!

Utólag:
Unofficial world records in weightlifting+bonus squats



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...