2013. január 29., kedd

Újabb hótaposás, csak most lóval


Ha a szél nem fújna, ilyen hideg sem volna.
Én meg nem készültem rá. Rendesen fáztam.
Gusztávért most be kellett menni a szárnyékba. Az egyik ló bedugta a fejét és érdeklődve figyelt minket. "Mi lesz Gusztávval?" Ránéz a másik lóra. "Elviszik?"
Csak benn a tanyán lovagoltam. Kellett pár száz méter ügetés mire felmelegedtem. A hétvégi teljesítménytúra elképesztően kikapcsolt. Teljesen elfelejtettem a hétköznapokat. Nagyon furcsa volt ismét lovon ülni. Előttem az a nagy, hosszú nyak ami kaja orientált fejben végződik. Alattam mozog. Azonban elég gyorsan visszarázódtam. Anno amikor sokat lovagoltam nagyon furcsán esett a séta. Rendesen megfájdult a fejem a lábaim egymás után rakásától.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...