2013. február 11., hétfő

Hétfő, edzés és érdekességek

Szombat: Fejenállás, kézenállásban nyomás falnál, varjútartás, front és back lever gyakorlás.
Vasárnap: Íjászat és indian clubbell. Egész héten nem íjásztam ... 

Hétfő:
Teljes test SMR system.
Átmozgatás
Katonai nyomás, alacsony volumen:
Izgatottan álltam neki. Sajnos a 3 ismétlések rendre félnél megakadtak és a negyedik sorozatban hirtelen elfogytam. Viszont múlt héthez képest sokkalta jobban ment, kevesebbet vett ki belőlem és reményeim szerint jövőhéten beleharaphatok a 3 ismétlésbe.
2x26 kg: 3x2 ismétlés, negyedik sorozat 1 ismétlés. 3 perces pihenőkkel.
Húzódzkodás:
16 kg övön: 3x3 ismétlés 3 perces pihenőkkel.
Guggolás fej fölötti tartásban:
Ma 3 ismétlést összehoztam (egyben), de a mélységet még kell csiszolni. 
Swing:
48 kg: 3x 7 ismétlés 30 s pihenőkkel.
Farmer tartás:
2x26 kg: 2x 1 perc 30 s pihenővel.

Összességében nagyon jó kis edzés lett!

Erőemelés 82 éves korban, Joe Stockinger (Ez lenne az egyik fő célom, hogy ilyen korban is hasonlóan szép súlyokat mozgathassak majd meg.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...