2013. február 13., szerda

Szerda

A hétfői edzés leírásából kihagytam a bemelegítő swingeket - 3x10 kétkezes swing 16 kg-al - és az indian clubbell gyakorlást, edzés előtt.
Tegnap elég fáradtnak éreztem magam. Azért az íjászatot és a lovaglást letudtam. Este vacsora nélkül dőltem be az ágyba. Persze előtte -úgy este 10-kor- kipróbáltam az új elite plusz 20 kg-ost. Teljesen rendben van. 
Ma kicsit kipihentebben ébredtem. A felső hátamban jelentkező izomláz rejtély.
Szerda:
Teljes test SMR system.
Átmozgatás.
2x10 bemelegítő, rávezető swing 16 kg-al.
Katonai nyomás, magas volumen:
2x12+8 kg: 3x7 ismétlés 3 perces pihenőkkel.
Húzódzkodás:
7 kg: 2x7 ismétlés 3 perces pihenőkkel. Nagyon jól ment! Viszont jobbnak éreztem nem belekezdeni a harmadik sorozatba. Lassan növelem a súly nagyságát.
Goblet guggolás:
48 kg: 2x5 ismétlés 3 perces pihenőkkel. Itt is hallgattam megérzésemre. Lassan visszajön a dupla 32 kg guggoláshoz.

Pár hete kefirgombával rendelkezek. Így az edzés végén a főtt tojások mellé lenmagos kefirfogyasztás is társul.

Utólag: Szovjet súlyemelő program.
A következő linken pedig a bulgár súlyemelők edzését lehet megnézni: School of Champions: Bulgarian Training Documentary (Még nem tudtam végignézni....)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...