2013. május 3., péntek

Csütörtök és péntek

A fighters run-nak olyan mellékhatása lett nálam, hogy azóta inkább bemászok, mint kinyissam a kiskaput. Szerencsére a rendőrséget még nem hívták ki miközben "betörök" a lakásunkba. :)
Csütörtök:
Ezen a napon három edzésre került sor.
Talajíjászat. Bal kézzel továbbra is szenvedek, de legalább elindultam kifelé a gödörből.
A másik kettő edzésen az olimpiai súlyemelést gyakoroltam. A kettő között 1 óra szünetet tartottam.
Péntek:
Függeszkedve mászás: 1 nagy kör. Nagyon lazán ment.
SMR system, átmozgatás
Hordó katonai nyomás: 4 ismétlés. Ideje ismét vizet tölteni bele.
Buzogányok: 2x13 kg: 2x3 ismétlés jobbra-balra. Sokszor írtam már. Minden edzésen szeretném használni. Jövőhéttől igyekszem beszúrni edzések végére.
Szakítás: 2x24 kg: 3x 4 ismétlés.
GHD pad szerűség: 10 ismétlés. A teljes mozgástartomány még nem megy.
Nyújtás.
Délután még lesz olimpiai súlyemelés gyakorlás.
Ez a hét átmeneti lett. Jövőhéten úgy tervezem jócskán megemelem a szakítás sorozatok számát.

Da que deus mamou (Középkori zene Arany Zoltán előadásában.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...