2013. május 6., hétfő

Hétfő

SMR system, átmozgatás.
Swing: 10 ism. 16 kg
Katonai nyomás: 2x 16 kg: 3 ismétlés
Swing: 10 ism. 24 kg
Katonai nyomás: 2x24 kg: 2x3 ismétlés 3 perces pihenőkkel a sorozatok között.
Húzódzkodás: 20 kg: 2x3 ismétlés 3 perces pihenőkkel a sorozatok között.
Szakítás:
Úgy éreztem ma lesz esélyem a 8 ismétlésekre dupla 24 kg-al. Sajnos a 8. ismétlés egyik sorozatban sem jött össze, a 4. sorozatban pedig a 6. ism. megálltam -ott vége is lett ennek a résznek. Összességében nagyon örülök az eredménynek. Sose ment még ilyen jól.
Még 10 kettlebell edzés van az 500 szakítás dupla 24-ig.
GHD pad szerűség: 10 ismétlés.
Nyújtás.
Kora délután lesz még olimpiai súlyemelés gyakorlás- továbbra sincsenek tárcsáim, majd egyszer.... A rudat hétvégén is elővettem párszor. Megpróbáltam a bent presst vele, a török felállást, az egykezes szakítást. Valamint a Hermann Goerner nél -régi idők erős embere- látott elemelés variációt. Ennél a rudat szinte teljesen a végén fogjuk. Így jó nagy erőkar jön létra.
Késő délután kötélmászás, gumitolás és kalapácsolás lesz. 
(Holnapra is 3 edzésem van. Nagyon élvezem! )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...