2013. május 17., péntek

Péntek

Délelőtt fizikai munkára került sor. 
Ebéd után kicsit szusszantam és elővettem a belleket meg a olimpiai rudat. Előbbivel szakítottam párat -dupla 24 kg-al. Az olimpiai rúddal pedig a szakítást és felvétel+lökés számot gyakoroltam.
Hamarosan indulás van tovább. Most ilyen mozgalmas napok vannak.
Kihirdetésre került pár napja az új elite challenge időpontja. Sajnos nekem akkor nem jó. Így jövőre tolódik az ezen történő részvétel.

Humor. Ninja action (Hogyan harcolnak a sztárok az utcai bandával. Putyin és Valujev a kedvencem ebben az animációban.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...