2013. június 4., kedd

Gumigörgetés

2 megjegyzés:

  1. Hali!

    Remélem tetszik a dolog! Panelöcsiként azért én az esetlegesen benne lévő esővizet ki szoktam merni belőle a pörgetés előtt :-)

    Lehet belőle összesen 30-40-50 ismétlésre törekedni, vagy percenként 4-5 -öt ismételni 5-6 körön keresztül, vagy kombinálni a duplagolyós nyomással (ez a legfrankóbb) stb.
    De biztos lesznek ötleteid!
    Hajrá!

    Végül hadd adjak egy tippet, mert azért elég régóta pörgetem a gumikat:
    Nekem a hüvelykujjaimon lévő körömágy külső részét nagyon gyepálta (20-25 ismétlés felett) ezért leukoplaszttal be szoktam őket tekerni a forgatás előtt. Így semmi gondot nem okoz.

    VálaszTörlés
  2. Köszi a tanácsokat!
    A nyomásos verziót kisebbel már kipróbáltam. Majd hamarosan ezzel is kipróbálom.
    Erre a hüvelykujjas beragasztásra oda fogok figyelni.

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...