2013. június 5., szerda

Szerda

A szokásos mozgás előkészítést ásítozva hajtottam végre.
Katonai nyomás:
2x16 kg: 3x10 ismétlés 1 perces pihenőkkel a sorozatok között.
Húzódzkodás:
12 kg: 8 majd 3 ismétlés. 
Az első gyakorlat még csak-csak ment azonban a húzódzkodás nagyon nyögvenyelősen.
Lökés:
2x24 kg: 3x1 perc. Percen belül 10 másodpercenként egy lökés. A köztes időben tartóban tartottam a súlyt.
Szakítás:
24 kg: 3x56 másodperc jobbra-balra. 8 másodpercenként hajtottam végre egy ismétlést. Köztes időben fenn tartottam a súlyt.
Utóbbi kettő gyakorlat meglepően jól ment. 
Tolodzkodás: Gyűrűn, saját testsúly: 8 ismétlés.
GHD pad szerűség: 10 ismétlés
Nyújtás.

Délután még olimpiai súlyemelés lesz. A négyütemű holnapra tolódik. Valamint holnap elmarad a futás.

Bear Grylls: A vadon törvényei könyvéből (:Jaffa kiadó, 7. oldal):
"Minden amiért érdemes élni, azon a bizonyos kényelemhatáron túl kezdődik: ha merünk mindent kockáztatni, ha a költségek ellenére követjük az álmainkat, ha a fájdalom ellenére merünk szeretni, ha kétségeink ellenére merünk cselekedni s ha félelmeink ellenére merünk bátran élni."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...