2013. június 7., péntek

Péntek

Szokás szerint reggelit követően függeszkedve másztam.
SMR system átmozgatás. Bemelegítésnek swingek 16 kg-al.
Katonai nyomás:
2x16 kg-al végrehajtott ismétlések semmi jót nem ígértek. Azért csak megpróbáltam a hordót. Könnyen kiment. Így maradtam az eredeti terv szerint. Másfél liter vizet öntöttem bele -sok sok hete nem növeltem a benne lévő víz menyiségét. Az új súlyú hordómmal 2 könnyű és egy viszonylag nehéz katonai nyomást hajtottam végre. Örülök neki! Most kb. 40-45 liter víz van benne. Az újabb töltés után könnyebb lett a felvétel -hisz jobban teli van vízzel. Sajnos a bele öntött víz továbbra sem akar kijönni. Márpedig nagyon jó lenne, mert lassan jön a murva a helyére.
Lökés:
30 s 2x24 kg-al. 10 másodpercenként egy ismétlés.
Szakítás:
24 kg fej fölötti tartása 10 másodperc.
Kenneth Jay jó öreg 36:36 programja. 4 kör 24 kg-al. Körönként 12 ismétléssel.

Délután még lesz olimpiai súlyemelés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...