2013. július 4., csütörtök

2006 környéke-2013

Ma kimentem a tanyára. Megkerültek az elveszettnek hitt dolgok. Beszélgettem Kláriékkal is. Most még nem tudják pontosan hogyan tovább. T. árulja a legtöbb lovát. Elvileg hétvégén, jövő hét elején viszi el a cuccait -bódéit....
2006 körül kezdtük el 5-en a tanyát. (A kezdetek kezdetén még kis ideig lovász is voltam ott.) 2013 ig élt. Már akkor is lehetett tudni, hogy előbb utóbb menni kell majd. Mégis nagyon szívemhez nőtt. Amit ott kaptam, átéltem egész életemben kísérni fog.....
Azonban "a vég a kezdet" hisz ott épül P. lovastanyája. Épp akkor építették a fedett körkarám acélvázát. Farkasverem címen már elérhető a tanya honlapja. Egyenlőre ezt a modern tanyát még nem tudtam megszeretni.

Ma délelőtt elképesztően jól ment a talajíjászat. Nagyon sok találat 20 lépésről a 15 centis korongra. Bal kézzel már kevesebb találat sikerült, de így is átlagon felül ment. Óriási volt az összhang, nagyon éreztem. Közben pedig mezítláb a frissen vágott fűben trappoltam. Ez utóbbi élmény leírhatatlanul jól esett.
Ez az én igazi aktív regenerációm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...