2013. július 3., szerda

Szerda

SMR system, átmozgatás
Katonai nyomás:
2x16 kg: 10 ismétlés
Húzódzkodás:
12 kg: 7, 6 ismétlés
Lökés:
2x24 kg: 7x1 perc. (Utolsó sorozatban 6. nem lett meg.) Percen belül 10 másodpercenként egy ismétlés. Köztes időben tartóban tartottam a súlyt. Sorozatok között 3 perceket pihentem. Összesen 42 lökés dupla 24-el. A lábam izzott a végére. Most ez jelenti a szűk keresztmetszetet. 
Szakítás:
24 kg:  5x40 másodperc/oldal. 4 másodpercenként egy ismétlés. Köztes időben fenn tartottam a súlyt. Mihelyst végeztem a jobb kézzel jött a bal kéz. Sorozatok között 3 percet pihentem. Összesen 100 szakítás -50 jobbra, 50 balra. Bal kéznél ma nem tudtam úgy nyitni zárni az ujjakat és majdnem lejött a bőr. Végül is bőr folytonossági hiány nélkül zártam a szakítást.
Nyújtás és hengerezés.
Huj,huj hajrá!

Edguy-Tears of mandrake

Girevoy sport világból egy fontos hír: Johny Benidze megházasodott. Faceebook on találtam. Pontosabban Denis  Vasilev tett föl róla fotókat. Sok boldogságot kívánok nekik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...