2013. július 29., hétfő

Hétfő

SMR system, átmozgatás.
Katonai nyomás:
16 kg 5 ismétlés, 24 kg 3 ismétlés, 32 kg 4x3 ismétlés 3 perces pihenőkkel. Ballal továbbra is láblökéses nyomás. Jobbal a 3. ismétlésnél mindig kicsit csalni kellett.
Húzódzkodás:
Saját testsúly 5 ismétlés, 7 kg 3 ismétlés, 16 kg 3 ismétlés, 24 kg 3x3 ismétlés 3 perces pihenőkkel. Itt is a 3. ismétléseknél kicsit csalni kellett. 
Elképesztően jól megnyújtja a gerincem. 
Felvétel és lökés:
2x24 kg, 7 másodpercenként egy ismétlés. Letétel most sem volt sorozaton belül. Első sorozatban 10 ismétlés ment. Második sorozatban a 8. ismétlés után, mint derült égből villámcsapás elfogytam. Második vagy harmadik próbálkozásra sikerült felvenni a súlyt. Kilökni már nem tudtam. Harmadik sorozatban még mentem 5 ismétlést. Sorozatok között 3 perceket pihentem.
Szakítás:
Mivel az alkarom betonkeményre beállt így nem sokat vártam, terveztem. 7 másodpercenként egy ismétlés, köztes időben fenn tartottam. 8 ismétlés jobbra balra 24 kg-al.
GHD pad szerűség: 10 ismétlés.
Tolódzkodás: 2x5 ismétlés 1 perces pihenővel.
Döntött törzsű evezés: 2x24 kg 8 ismétlés.
Nyújtás
Szépen lassan battyogok előre. A mai edzés is közelebb vitt a céljaimhoz. A 10 felvétel és lökés dupla 24 kg-al új egyéni csúcs... 


István a király- Szállj fel szabad madár (Anno a bakelit lemez "pogányos" részeit rommá-szénné hallgattam.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...