2013. július 31., szerda

Kedd és szerda

Kedd:
Talajíjászat. Nem ment jól. bal kéznél 15 lépésnél messzebb nem jutottam.
Este új egyéni rekordot állítottam fel. Kettő darab 3-as létra felvétel és guggolás dupla 32 kg-al. A felvétel minden létrafoknál egy volt. 3-as létrán belül nem tettem le. A kettő sorozat között kb. 4 percet pihentem.
Szerda:
SMR system, átmozgatás.
Katonai nyomás:
16 kg: 2x10 ism. 1 perces pihenőkkel.
Húzódzkodás:
8 kg: 2x7 ismétlés 1 perces pihenővel. Ez is jól ment. Igazából itt ébredtem fel. 
Lökés:
2x24 kg: 3x1 perc. Percen belül 6 másodpercenként egy ismétlés. Köztes időben tartóban tartottam. A technika a második sorozatban volt a legszebb. Igazából az a speciális erőnlét hiányzik hozzá.
Szakítás:
32 kg: 2x1 perc. Percen belül 6 másodpercenként egy ismétlés. Köztes időben fenn tartottam. Mind a sorozatok, mind a kettő kar között 1 percet pihentem. Ezután úgy szuszogtam, hogy ha egy szélerőművet hoztak volna elém egy város éves energiaellátását tudtam volna biztosítani. 
Nyújtás.
Huj,huj hajrá!

Hétfőn tudtam meg a szomorú hírt. A kisrozvágyi Történelmi Emlékpark megszűnt. Nagyon sok élményem kapcsolódik oda. Ehelyett Karoson Honfoglalás-kori Látogatóközpont van. Tamás bá pedig aki az Emlékparkot alapította és a kezdetektől vezette elköltözött Gömörszőllősre. Az ottani lovas udvarban várja az érdeklődőket. A 2013-as év eddig jó nagy változásokat hozott másnál is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...