2013. július 17., szerda

Szerda

Igen fáradt tricepszekkel ébredtem. A jobbat nem is nagyon tudtam hengerezni.
SMR system, átmozgatás
Katonai nyomás:
2x16 kg: 3x8 ismétlés 1 perces pihenőkkel.
Húzódzkodás:
8 kg: 2x8 ismétlés 1 perces pihenőkkel.
Lökés:
2x24 kg: 2x1 perc közte 3 perces pihenővel.. Az első sorozat után bőszen gondolkodtam megpróbáljak-e még egy sorozatot. Azon belül 6 másodpercenként hajtottam végre egy ismétlést. Köztes időben tartóban tartottam. Összesen 10+10 ismétlés.
Szakítás:
24 kg: 80 s. Azon belül 4 másodpercenként hajtottam végre egy ismétlést. Köztes időben fenn tartottam. A jobb kar után 2-3 percet pihentem és csak ezután jött a bal. Összesen 20+20 ismétlés.
GHD pad szerűség: 2x10 ismétlés
Döntött törzsű evezés: 2x24 kg: 2x8 ismétlés 3 perces pihenőkkel a sorozatok között.
Indian clubbel és nyújtás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...