2013. július 16., kedd

Kedd

Reggel talajíjászat. Most is jobb és bal kézzel. Jól ment.
Utána elővettem a 13 kg-os buzogányokat. A 3, sorozatban 10-10 fej körüli körzést -shield castot- hajtottam végre. Ez szerintem új egyéni rekord.
Megpróbáltam 2x48 kg-al (jobb kézben kettő darab 24 kg-ot fogtam össze) a farmer sétát. Sikerült. Így elsőre csak kb. 15 métert mentem. Este amikor a terembe vittem vissza a 32 kg-ot éreztem a böjtjét, nehezen ment.
Este dupla 32 kg-al 3x4 guggolást hajtottam végre. 2-3 perces pihenőkkel a sorozatok között.
Szép nap volt a mai.

Utólag: Gergőnek sikerült pár első híd -front lever- ismétlést végrehajtania. Ezúton is gratulálok neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...