2013. július 15., hétfő

Hétfő

Elég fáradtan kezdtem neki.
SMR system, átmozgatás és pár swing 16 kg-al bemelegítésnek.
Katonai nyomás:
16 kg 8 ismétlés,24 kg 5 ismétlés, 32 kg: 3x3 ismétlés. Legutóbbi alkalomkor elfelejtettem odaírni, hogy bal kézzel még csak láblökéses nyomás - push press. A sorozatok között annyit pihentem amíg egy fürkésző sas 10 fa felett átszáll - Leslie L. Lawrence után szabadon.
Húzódzkodás:
Saját testsúly 8 ismétlés, 8 kg: 5 ismétlés, 16 kg: 5 ismétlés, 24 kg 2x3 ismétlés. 3 perces pihenőket tartottam. A 24 kg-al húzódzkodás ma nem ment jól.
Ezután kis szünet következett és főztem teát.
Felvétel és lökés:
2x24 kg: 2x 56 s. Azon belül 8 másodpercenként hajtottam végre egy felvételt és lökést. Köztes időben tartóban tartottam a súlyokat. Nem éreztem elég erőt magamban hozzá ezért lett csak kettő kör (összesen 14 ismétlés). Majd kedden, csütörtökön és szombaton jobban igyekezni fogok lábedzést végrehajtani. Még mindig ez a gyenge pont.
Szakítás:
24 kg: 112 s balra jobbra. Azon belül 8 másodpercenként hajtottam végre egy ismétlést. Köztes időben fenn tartottam a súlyt. Az utolsó kettő ismétlésnél mind a kettő oldalnál már nem tudtam tartani így egyben ment le a 2 ismétlés.  Amikor egyik oldallal végeztem rögtön jött a másik oldal. Így tehát majdnem 4 percet dolgoztam egyben. Összesen 14+14 ismétlés. 
Tolódzkodás:  Saját testsúly 8 ismétlés, 4 kg 8 ismétlés 
GHD pad szerűség: 8 ismétlés. A teljes ismétlés továbbra is nagyon távol van.
Döntött törzsű evezés kitörésben: 16 kg 8 ismétlés, 24 kg 5 ismétlés, 32 kg 3 ismétlés.
Nyújtás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...