2014. november 3., hétfő

Egy fórumból szemezgetve


"Hú te ilyen gyakran lábazol?
Igen hetente egyszer.
Az elég kemény. Én havonta egyszer." 

Tömegeléssel kapcsolatban. Én megiszok 3 liter kakaót, de a nyuszisat, mert abban van vitamin is.

"Edzés előtt nem szabad fehérjét inni, mert akkor akár a lábadba is mehet, pedig azt nem is kell gyúrni" 

"Vettem fehérjét! De normálisat, olyat amiben nincs protein! Mert a protein az szét basz!" (Szegény ha tudná, hogy a kettő ugyanaz.)

Azért nem hasazok, mert akkor lefogy a mellem - férfitól. A válasz: Akkor én soha többet nem hasazok, hogy megnőjön a mellem.

"Nem akarok izzadni,mert akkor izmosodok."

Most újfajta anabol van a rózsaszín ötszög helyett.Kék, szív alakú, nagyon kemény.

Az öcsém még épp időben úgy felfehérjézte magát,hogy egy fejjel magasabbra nőtt mint én.

Valami olyasmit mondott valakinek, hogy könnyen beizmozza magát, de nehezen szálkásodik le... 
(((bár nem olyan jó, mint az elvitte a badi)))

Ne eddzél lábra mert elnyomja a felsőtestedet. Nézz meg engem. Nem edzek lábra és jobban ki van emelve a széles vállam.

Na itt a szerelmem e! Az Arnold! Ez se normális ahogy kinéz már!"

Oké, hogy doppingol, de erőt is szúrt magába? (Kicsit összevágva, de ez a lényeg.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...