2014. november 8., szombat

Magyar súlyemelés, kettlebell vb, girevoy sport


Gabi 44 kg-al húzódzkodott -taktikai.... Szabolcs pedig majdnem testsúly kétszeresével elemelt (116kg). Ezúton is gratulálok Nekik! Valamint köszönettel tartozok Gyulának aki nemcsak kinyomtatta a kettlebell terem/csapat rekordokat, hanem táblát is hozott. Nagyon meglepett és természetesen köszönjük!!!

Nekem úgy néz ki a vb regisztrációmmal kapcsolatban van egy kis kavar - nehogy egyszerű legyen az életem. Viszont számomra Johann válaszlevele a lényeg és ebben azt írta rendben van a nevezésem. 
(Az elmúlt napokban nem volt netem.... Lassan rendeződnek a dolgok, az új élet... Az edzéseket át kellett rendeznem, de mindent amit akartam meg tudtam csinálni. "Reméljük a legjobbat, készülünk a legrosszabbra." Mondjuk igazán kijárna már nekem a jóból.)

("Ma igazi edzés lesz kifogások nélkül." Koklyaev)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...