2015. február 21., szombat

Február végi hírek


Radik Altovtól


Strongman fb oldalról



Tavaly az EB után felvettem az oroszokkal a kapcsolatot, hogy az IUKL magyarországi képviseletét ellátnám... Sok mindent lehetne írni az eközben történtekről. Ami a lényeg és publikus. Vasily Ginko nemrég írt, hogy Laci is benyújtotta a kérelmet ezért döntsük el ő vagy én. Én -és ezt Lacinak is írtam- úgy döntöttem lemondok a jogról.
Biztos mindenkinek feltűnt a blogolás hiánya. Egyenlőre nincs netem az albérletben illetve csak mobilról tudok netezni. Valamint fontosabbak az edzések. Jelenleg próbálok 15 kg-os gumis tárcsát vásárolni de mindenki csak komplett szettet akar eladni. Ezek a fémtárcsák nagyon hangosak a leejtéskor. Most pedig van egy kis keret a 15 kg-os lecserélésére. (Az ennél kisebbet még nem probléma, "jólesik" megfogni...)
A napokban  új típusú hengert vásároltam. 2007 óta gurultam pár "km-t" különféle hengereken. Amit most beszereztem minden eddigin túltesz. Biztos sokat fog jelenteni a továbblépésben. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...