2016. április 3., vasárnap

Erőemelés


Április 1 tréfa


Kronstadti atlétikai klub



A mai nap régebbi orosz erőemelés , testépítés újságokra találtam. Az egyikben részletes interjú volt Dikullal így végül is sikeresnek mondható a keresés. Az egyikben érdekes táplálékkiegészítő reklámokra lettem figyelmes -fenti kettő kép



A héten újabb változások történtek a Hölgyek dupla súllyal lökésével kapcsolatban. Ezeknek nem nyitottam új bejegyzést hanem a régit bővítettem.

A héten Dani kinyomta a 32 kg-ot. Örülök, hogy segíthettem a célja elérésében. Ezúton is gratulálok!

Tegnap a Tifit SC által szervezett Tisza kupa verseny tehetségkutató erőemelés számában vettünk részt. A tanítványom Kovács Andrea első helyezett lett a kategóriájában. Én pedig harmadik helyezett lettem - részemről csak annyi volt a cél, hogy a klasszikus vas versenyeken induljak, kettlebell és olimpiai súlyemelés már volt erőemelés még nem. Köszönjük Tibád Mária nak a technikai segítséget. A felkészülésünk helyszíne -a jövőben is- a BB-gym Miskolc konditerem. 



Az új kettlebell miskolc oldalon elindult a Túl a versenysporton rovat. Itt a kimagasló de a kettlebell versenysportban nem szereplő gyakorlatok, érdekességek fognak szerepelni. (A bellt rendkívül sokféleképpen lehet használni.) Íme az első adag.

Utólag:
Szarka Tamás Úr ének vers


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...