2023. május 27., szombat

Le Miroir des sports, 1925 augusztus 5, Rigolout

 




A fordítás során programot használtam, ezért a hiba lehetőségét fenntartom. A cikk lényegét közlöm. A második részében van egy irodalmi leírás az emeléséről, ezt nem tudom a megfelelő minőségben átadni ezért kihagytam a fordításból.

Rigolout hamarosan ringbe száll a Jean Damme Gimnáziumban (sportcsarnokban). Ő fiatal és magabiztos, minden gesztusa egyszerű. Nagyon meglepődök amikor kiderül, hogy dohányzik. 
-Ő ez nem számít. Soha nem zavart. Az edzési rendszer a fontos. Mindig azon dolgozok, hogy fejlesszem magam. De ne gondold, hogy minden nap rekordokra török és rengeteget emelek. Valójában könnyű súlyokat emelek minden nap. Persze a könnyű súly relatív, ez nekem 140 kg-ot jelent. Nagyon jó így dolgozni és étvágyam is van. Egyszer megettem öt tucat osztrigát, három tucat csigát, három adag savanyú káposztát , egy szelet sonkát és néhány kör-?- kolbászt. Nagyon jól éreztem magam, mondja mosolyogva. 
Rigoloutból az erős emberekre jellemző nyugalom sugárzik. A sikeres emelések és a kudarcok után is csak visszafogottan röviden válaszol: Különös. 
A jövőben találkozni akar Cadinnel - ennek a korszaknak a leghíresebb súlyemelője- és a három allemannal - a program németnek fordította őket- Vasseur, Deriaz és Laroche (?) súlyemelőkkel.
A cikk végén közlik Rigolout testméretét: Magassága 180 cm, mellbőség 131 cm, derékbőség 99 cm, vállnál 148 cm az átmérő, bicepsz 42 cm, comb 68 cm, testsúly 108 kg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...